Vidámság minden mennyiségben

Igazi üdítő, nyári programot sikerült összehozni, a III. Bringa Party esemény még színesebbre sikerült, mint a korábbi években. Idén kulturális elemmel egészítettük ki a rendezvényt.

Minden bizonnyal nem okoztunk csalódást azoknak, akik úgy döntöttek 2022.07.16.-án szombaton a napjukat velünk töltik. Ismét elmondhatjuk kicsiktől az idősebbekig minden korosztály bekapcsolódott, közel 50 fős csapattal kalandoztunk. Sok ismerős arc tűnt fel, így joggal gondolhatjuk sikerül kellemes élményeket szerezni túráinkon, mely nagy számú visszatérő résztvevőket generál.

Hosszú, sorral tekerve hagytuk el a várost, nem kis feltűnést keltve a városlakók számára, üde színfoltot csempészve a szürke hétköznapok után. Pezsegtünk, hiszen megannyi élmény várt ránk aznap. Első megállóhelyünk a nyírtelki Kézműves Fagyizónál volt, ahol finomabbnál finomabb hűsítő fagylatok csábítóan hívogattak. Óriási választék, kedves kiszolgálás, így nem csoda, hogy nagy volt az érdeklődés iránta. A rendezvényünkbe bekapcsolódó vállalkozásoknak KÖSZÖNHETŐEN ezen a napon különféle kedvezményekben, ajándékokban, vendéglátásban volt részünk .

Közvetlen a fagyizó szomszédságában található zöldségesnél, máris újabb lehetőség várt ránk. Itt zamatos, frissítő görög és sárgadinnye kóstolásra invitáltak minket, amire egyáltalán nem meglepő módon  ismét hatalmas érdeklődés mutatkozott. Alig pattantunk nyeregbe pár kilométer kerékpározás után ismét tárt kapukkal várt minket a gyulatanyai autós pihenőben lévő Bikeport Kerékpáros pihenő. Árnyat adó, kerthelyiségével, igazi felüdülést nyújthat ez a hely a megfáradt bringások számára, számos szolgáltatással kiegészítve ( szervizelési lehetőség, gyerekjátékok ). Zsíros kenyér lilahagymával és limonádé várta a túrázókat, amit mindenki jóízűen el is fogyasztott. Ezután egy hosszabb szakasz következett a kerékpározásban, de a táj sárga és arany színekben pompázó látványa végig elkísért minket, ami csodálatra késztette a csapatot.

Rakamazra érve a Teknősház Látogatóközpontot kerestük fel, ahol átélhettük a múltat, különleges időutazásra indulhattunk a turul nyomán, őseink útján. A rendkívül informatív, lebilincselő tárlatvezetésnek köszönhetően sok új ismerettel gazdagodtunk, számos a történelemkönyvekben nem szereplő adat hangzott itt el.

Innen utunk a rakamazi Tutajos Beachre vezetett tovább, ahol szintén kedvezményes belépésre volt lehetősége csapatunknak, a tekerésben megfáradt izmoknak jól jött egy kis vízparti lazulás, a nem mindennapi panorámával.

Akadtak olyanok is akik nekivágtak egy könnyű kerékpáros kalandnak és Tokaj felé folytatva útjukat bringáztak még egy kellemeset. Ha valamiért érdemes nyeregbe pattanni, akkor ez a nap biztos hogy az volt, jó idő, jó társaság, szórakoztató programok, vidám hangulat!!!!!!

És ne feledjétek a kísérőlapot a Vinibike Service kerékpárboltban történő szervz vagy termék vásárlásakor felhasználni!

Még egyszer köszönjük a helyi vállalkozásoknak, hogy hozzájárultak rendzvényünk színvonalának emeléséhez!

A kerékpártúra a Tekerj a Zöldbe! túrasorozat része, ami a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség szervezésében az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ támogatásával valósult meg.

További fotók a képre kattintva: